Monday 6 February 2012

Salam Pengenalan

Assalammualaikum Warahmatullahi Ta'ala Wabarakatuh...
Nama saya Haji Elias @ Jaafar Bin Omar. Saya merupakan pengamal perubatan islam sejak 30tahun yang lalu.  Anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut di talian 019-3044289 atau boleh juga berhubung melalui email saya tuanhajieliasjaafar@gmail.com atau boleh terus datang ke alamat No. 12 Jalan BP 11, Taman Bukit Permata 68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan. 
Saya mengikhthiarkan rawatan-rawatan alternatif yang berkaitan dengan masalah-masalah seperti yang berkaitan dengan fizikal (urutan tradisional), mental, emosional dan spiritual yang tidak bercanggah dengan ajaran dan aqidah islam. Insyaallah, saya juga boleh mengikhtiarkan pesakit yang mengalami masalah-masalah seperti mental dan emosional yang tidak stabil, stress/tekanan jiwa dan kemurungan yang berlebihan, masalah suami-Isteri, masalah sihir, resdung, migrain, lemah tenaga batin, pagar rumah/kedai/diri. InsyaAllah saya akan bantu merawatnya. Disamping itu saya juga mengadakan kursus urut tradisional melayu, kursus urut pulih tenaga batin dan kursus bekam. Insyaallah saya akan cuba untuk membantu dengan keizinan Allah S.W.T.

No comments:

Post a Comment